.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی از ورود ناطق نوری به انتخابات مجلس

با وجود اخبار ضد و نقیض از آمدن و نیامدن ناطق نوری، تیمی رسانه ای، نحوه ورود ناطق نوری به انتخابات را بررسی کرد.

به گزارش پارس، این روزها اخبار ضد و نقیضی از آمدن و نیامدن علی اکبر ناطق نوری منتشر می شود که شبیه تاکتیک آمدن نیامدن های اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات است. در این میان، تیم رسانه ای حامی وی که یکی از آنها در یک خبرگزاری کم بیننده مستقر است و در جلسات رسانه ای دولت نیز شرکت می کند نحوه ورود ناطق نوری را مورد بررسی قرار داده که خبرنگار ما به بخش هایی از آن دست یافته است.

برخی موارد مورد نظر این تیم رسانه ای:

الف- در صورت ورود علی اکبر ناطق نوری در مورد دلخوری علی لاریجانی رایزنی فشرده ای بایستی انجام گیرد و درخصوص آینده سیاسی وی تصمیم گیری کرد.

ب- محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری با فشار خاتمی و اطرافیان از صحنه کنار رفت. خاتمی یکبار در این مورد خود را هزینه کرده است. معلوم نیست این بار عارف به راحتی حاضر باشد فرد دوم در فهرست اصلاح طلبان باشد.

ج- حسن روحانی راغب ترین فرد به حضور علی اکبرناطق برای حضور در انتخابات مجلس است. فشار روحانی موجب می شود تمام گروههای اصلاح طلب مجبور به حمایت از ناطق نوری شوند.

د- با توجه به اتفاقات سال ۸۸ (فتنه) ، اصلاح طلبان افراد معدودی در حد ۶ تا ۱۰ نفر می توانند در تهران معرفی کنند و با ورود ناطق نوری عملا وی محور خواهد شد و سایر لیست از اصولگرایان سنتی و نزدیکان ناطق نوری خواهد بود (حتی حمید و احمد ناطق نوری نیز می توانند در این فضا وارد شوند)

ه- افرادی مانند سعید حجاریان و گروهایی مانند مجاهدین و مشارکت نیز حضور وی را مغتنم می دانند که فضا برای حضور بعدی آنها باز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، در صورت ورود به صحنه انتخابات، این تیم رسانه ای، چند پیشنهاد را مطرح ساخته که بخشی از آن اینگونه است:

۱- خود را نامزد هیچ گرایش سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و یا حتی اعتدال معرفی نکند.

۲- خود را نامزد مورد حمایت خاتمی، هاشمی و روحانی اعلام نکند.

۳- ناطق، عنوان کند نامزد هیچ گروه و جریانی نیست و برای موفقیت در انتخابات باید به صورت فراجناحی عمل کند در غیر این صورت موجب دلخوری بخشی از اصولگرایان و بخشی از اصلاح طلبان خواهد شد.

۴- بعد از اعلام نامزدی ممکن است گروههای متضاد وی را در فهرست خود قرار دهند که ناطق نوری اعلام نماید همه نیروها باید در کنار هم باشند تا کشور سامان یابد (مدل دولت وحدت ملی در سال ۱۳۸۷) . حتما آقای عارف باید بپذیرد که به عنوان نفر دوم فهرست مطرح باشد تا اقبال اصلاح طلبان به آن بیشتر باشد.

۵- در مورد نحوه تبلیغات، اجماع گروههای مرجع (روحانیون، دانشجویان، هنرمندان و. . ) بعد از این تصمیم گیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیرضا 26 ارديبهشت 1393
در سفری که به جماران داشتم . از منزل استیجاری امام راحل دیدن کردم تا مدتها باورم نمیشد امام با خانواده پسرش در ان فضای محقر زندگی میکردند. ساده زبستی از اصلی ترین خصوصیات رهبر انقلاب بود /// ایا بعد از امام یارانش رعایت کردند در عکسی که از منزل اقای ناطق نوری منتشر شد زیر بنای وسیع با مبلمان و و.... و کفش تمام چرم و.... وجمله زیای من اصلا دلواپس هیچ چیز نیستم تکلیف ما را روشن کرد اقایان رسانه ها بی جهت افراد را بیش از ان چه هستند جلوه ندهید مثلا چه نکته مثبتی در اقای ناطق نوری در مورد نماینده شدن یا رییس مجلس شدن میبینید که اساتید طراز اول دانشگاهها و مدیران مجتمع های صنعتی و فرماندهان نظامی بازنشسته که همه اینها سر شار از سوابق مدیریتی درخشان هستند ندارند /// اقای ناطق نوری شاید انسان خوبی باشد ولی مدیر خوبی نیست وسلام شمال نیوز خواهشا واقیتها را سانسور نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.491 seconds.